Subject: FW: Kaubandus-Tööstuskoja tagasiside avaliku teabe seaduse ja keeleseaduse muutmise seaduse eelnõu
From: "MKM info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jul 2024 09:49:58 +0300

_____

Saatja: Marko Udras <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: teisipäev, 16. juuli 2024 08:45
Adressaat: Stina Avvo - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Teema: Kaubandus-Tööstuskoja tagasiside avaliku teabe seaduse ja
keeleseaduse muutmise seaduse eelnõu

Tere!

Annan teada, et oleme eelnõuga tutvunud, kuid tänaseks ei ole me saanud
ettevõtetelt selle teema kohta tagasisidet. Seega hetkel ei ole meil
eelnõu kohta kommentaare ega muudatusettepanekuid.

Parimate soovidega

Marko Udras
Poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda

E-post

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tel

+372 604 0070

 <https://www.koda.ee/>

 <http://www.koda.ee/> www.koda.ee    <http://www.ettevotluskonkurss.ee/>
www.ettevotluskonkurss.ee    <http://www.estonianexport.ee/>
www.estonianexport.ee    <http://www.enterprise-europe.ee/>
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>
<https://www.linkedin.com/company/ecci/mycompany/>
<http://www.enterprise-europe.ee/>  <https://een.ec.europa.eu/>